Az ügyfeleim és én – kommunikációs kihívások és megoldások a mediációban
2022. jún. 2. 13:28:37

Az ügyfeleim és én – kommunikációs kihívások és megoldások a mediációban

Eseményi időpontja: 2022. szept. 24. 10:00:00 - 2022. szept. 24. 15:00:00

Kommunikációs továbbképzés mediátorok részére

 

Az ügyfeleim és én – kommunikációs kihívások és megoldások a mediációban

 

A megfelelő kommunikáció bizonyos nehéz helyzetekben elengedhetetlenük fontos a mediátorok részére. Legújabb továbbképzésünkön ezzel a területtel foglalkozunk 2022. szeptember 24-én 10.00 - 15.00 között, személyes jelenléttel.

A továbbképzés elvégzésével a mediátorok 10 továbbképzési kreditpontra lesznek jogosultak! A kommunikációs továbbképzés oktatója Vannai Dortottya kommunikációs szakember. A képzésre honlapunkon keresztül lehet jelentkezni, a jelentkezési határidő: 2022. szeptember 15. A jelentkezést a részvételi díj befizetését követően véglegesítjük! A részvételi díj KEMI tagoknak 15.000 forint, nem KEMI tagoknak pedig 29.000 forint.

A képzés részletes felépítése:

1. Az első kapcsolatfelvétel 

rövid elmélet, beszélgetés, majd gyakorlatok

Mediátorként tisztában vagyunk azzal, milyen információhalmazt szükséges megosztanunk az ügyféllel az első telefonhívás, az első személyes találkozó alkalmával.

A továbbképzés ezen túlmutat: azt elemezzük, hogyan beszélgessünk a leendő ügyféllel, hogyan keltsünk jó benyomást, milyen témákat érinthetünk és mit kerüljünk ahhoz, hogy minket válasszon.

Személyre szabott kommunikációs stratégiát állítunk fel, amiben kényelmesen érezzük magunkat és aminek segítségével megmutathatjuk, miért érdemes minket választani, miben különbözünk a többi mediátor kollégától a piacon.

Átbeszéljük, mitől válik kommunikációnk ügyfélközpontúvá: hogyan tudunk a leendő ügyfélhez már az első beszélgetés alkalmával megfelelően kapcsolódni, meghallgatni érzéseit, visszatükrözni szükségleteit és a számára releváns információval megerősíteni őt egyéni folyamatában.

 

2. Az első mediációs ülés 

rövid elmélet majd 1-1 gyakorlatok

Ahhoz, hogy az első ülésen megfelelően tudjunk fókuszálni és segíteni ügyfeleinket, maximálisan jelen kell lennünk. Végig vesszük, milyen ráhangolódási technikák léteznek és mi lehet a leghatékonyabb számunkra ezek közül.

Mediátorként feladataink közé tartozik ügyfeleink megérkeztetése, „zsilipeltetése” is. A továbbképzésen arról is lesz szó, hogyan segíthetjük az ő ráhangolódásukat.

3. Kommunikációs kihívások a mediáció folyamatában 

Mikortól nevezünk egy adott szituációt nehéz helyzetnek? Mediátorként milyen eszközök állnak ilyenkor a rendelkezésünkre? Hogyan állíthatunk meg egy nem kedvező irányba elindult folyamatot? Mit tehetünk, ha a nehéz helyzetet az okozza, hogy megáll a beszélgetés, nincsenek megoldási javaslatai az ügyfeleknek?

És a kivételek: mikor és miért érdemes kiteljesedni hagyni egy nehéz helyzetet?

Esetgyakorlatok feldolgozása – nehéz helyzetek, nehéz ügyfelek

Várjuk továbbképzésünkön!

hozzászólás