KEMI est a vállalati konfliktuskezelésről
2019. febr. 21. 9:54:34

KEMI est a vállalati konfliktuskezelésről

Ismét nagy érdeklődés mellett zajlott a mediációs szakmai egyik legfontosabb, havonta tartott rendezvénye

 

Vendégünk volt Mosonyi Diana szervezeti  mediátor, szervezeti ombuds és szervezeti konfliktuskezelő, akit dr. Németh Zoltán, a KEMI elnöke kérdezett küldetéséről, eddigi munkáságáról, az általa képviselt területről és hitvallásáról.  

Mosonyi Diana szervezeti mediátorként, szervezeti ombudsként és szervezeti konfliktuskezelőként is a szervezeti folyamatok kezelésével foglalkozik, amelynek a célja egy harmonikus és produktív munkahely megteremtése mindenki számára.

Image may contain: 2 people, people smiling, people standing and indoor

Az eseményről készített videós összefoglalókat itt tekinthetik meg:

 

Hozzászólás

Érdekes lehet számodara

KEMI online téli egyetem 2025. - mediátoroknak 30 kreditpontért

2024. nov. 8. 15:15:57

Témák: kiégés, énmárka építés és versenyképesség!

Az AI Használata a bíróságon kívüli vitarendezésben - első rész

2024. aug. 6. 11:28:08

Az AI technológiák alkalmazása különösen ígéretes a bíróságon kívüli vitarendezésben, ahol hatékonyabb, gyorsabb és költséghatékonyabb megoldásokat kínálhat a jogviták rendezésére.

Megalakult a KEMI Mesterséges Intelligencia Munkacsoportja

2024. aug. 6. 11:12:43

A Közép Európai Mediációs Intézet keresi a választ a mesterséges intelligencia nyújtotta kihívásokra